Conditiile in care puteti returna comanda:

Renuntarea la produsele cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014) OUG 34/2014

Returnarea produselor, potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta, poate avea loc in urmatoarele cazuri: daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna pentru a fi schimbat sau pentru restituirea valorii produsului, mai putin cheltuielile de transport, intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data achizitiei, fara invocarea vreunui motiv si fara penalitati.

  1. Compleaza formularul de retur de pe site-ul sipcaonline.ro, pentru a scurta din timpii de asteptare si pentru a putea primi un produs inlocuitor sau pentru a-ti fi restituiti banii.
  2. Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, intr-un ambalaj ce nu permite orice fel de deteriorare, insotite de toate accesoriile si documentele originale.
  3. Chemi o firma de curierat si expediezi coletul cu produsele catre fabrica BLITZ PROFIL SRL, achitand taxa de transport, la adresa Oras Pantelimon, Bd Biruintei 94F (vis-à-vis Tuborg), jud Ilfov, Romania.

ATENTIE! Nu acceptam pachete cu plata ramburs. Nu acceptam pachete ale caror expeditori nu pot fi indentificati.  Nu ridicam colete de la Posta Romana sau orice alt Oficiu Postal.

Este simplu sa completezi Formularul de Retur, unde la modalitate de compensare, veti alege ” Schimbare de Produse”. In urma completarii formularului si contactarii de catre agentul sipcaonline.ro (BLITZ PROFIL SRL), urmeaza sa fiti contactati  si de catre firma de curierat Fan Curier pentru preluarea coletului.

  1.  Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, intr-un ambalaj ce nu permite vreun fel de deteriorare, insotite de toate accesoriile si documentele originale.
  2. Cheltuielile de transport pentru produsele returnate vor fi suportate de catre client, iar cheltuielile de transport pentru produsele la schimb vor fi suportate de catre sipcaonline.ro (BLITZ PROFIL SRL).

ATENTIE! Nu acceptam pachete cu plata ramburs. Nu acceptam pachete ale caror expeditori nu pot fi indentificati.  Nu ridicam colete de la Posta Romana sau orice alt Oficiu Postal.

  • Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale.
  • Nu sunt acceptate pentru retur produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului).
  • Clientul poate renunta la decizia de retur si dupa ce produsul returnat a intrat in posesia Furnizorului. In acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului cad in sarcina Clientului.
  • Ai dreptul de a returna intreaga comanda sau o parte a acesteia.
  • In cazul depasirii termenului de 14 zile, Cumparatorul isi pierde dreptul de a returna produsul.
  • Sipcaonline.ro (BLITZ PROFIL SRL) are dreptul de a amana restituirea banilor pana la data la care primeste inapoi produsele sau pana la momentul la care Cumparatorul ii va furniza dovada ca a trimis inapoi produsele. Produsele returnate vor fi expediate catre: Oras Pantelimon, Bd Biruintei 92F (vis-à-vis Tuborg), jud Ilfov, cod postal 739571, Romania.
  • Fondurile vor fi returnate în contul dvs. în decurs de 3-5 zile lucrătoare de la momentul verificării coletului returnat. În situații excepționale, această perioadă poate fi extinsă până la 14 zile. Fondurile vă vor fi returnate în funcție de metoda de plată aleasă initial, sau convenite de comun acord cu persoana de contact din cadrul SC BLITZ PROFIL SRL.
  • Dacă comanda a fost plătită ramburs sau prin transfer bancar, returul banilor se va efectua în contul bancar menționat de către dumneavoastră pe Formularul de Returnare.
  • Pentru comenzile achitate cu cardul prin procesatorul de plati MobilPay Netopia, restituirea banilor se va efectua prin intermediul aceluiași canal și în contul de pe care a fost recepționată plata.
  • Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate sau alte elemente ce indica spre o evidenta rea intentie a clientului in raport cu furnizorul).

ATENTIE! Nu acceptam pachete cu plata ramburs. Nu acceptam pachete ale caror expeditori nu pot fi indentificati. Nu ridicam colete de la Posta Romana sau orice alt Oficiu Postal.

Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii

Sipcaonline.ro (BLITZ PROFIL SRL) face tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. In cazul in care, insa,  primesti un produs defect, tot ce ai de facut este sa contactezi un reprezentant al echipei noastre si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit in cel mai scurt timp posibil.

In cazul in care ti s-a livrat alt produs decat cel comandat, te rugam sa semnalezi cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, vei plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, vei primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

POLITICA DE LIVRARE:

Comenzile sunt livrate direct din fabrica noastra, BLITZ PROFIL SRL, Oras Pantelimon, Bd Biruintei 94F (vis-à-vis Tuborg), jud Ilfov, cod postal 739571,  Romania şi ajung la destinaţie în interval de 1-4 zile lucrătoare de la înregistrarea comenzii. Timpul de livrare poate varia în funcție de volumul de comenzi  înregistrate.

METODE DE TRANSPORT:

Produsele sunt livrate prin firme de curierat, prevaland furnizorul agreat FAN CURIER.